“Rreziku i AI”, fotografia dhe e ardhmja në Foam, Amsterdam

Projekti i ri ‘Photography Through the Lens of AI’ shtron pyetjet e mëdha në Foam, Amsterdam.

“Aftësia e makinave për të “shikuar” është përmirësuar jashtëzakonisht gjatë dekadave të fundit, që do të thotë se kompjuterët janë trajnuar, nga njerëzit, për të njohur dhe gjeneruar imazhe që i afrohen tronditës një imazhi fotorealist,” thonë Claartje van Dijk dhe Katy Hundertmark. kurator i lartë i muzeut të fotografisë në Amsterdam, Foam, dhe kryeredaktor i revistës Foam, përkatësisht.

“Në realitet, është bërë gjithnjë e më e vështirë të bëhet dallimi midis një fotografie dhe një imazhi të krijuar me inteligjencë artificiale (AI). Kjo jo vetëm që ndikon në kuptimin tonë të kuptimit të autorësisë, por më e rëndësishmja, ajo kërcënon të shkatërrojë përfundimisht vetë themelin e imazhit fotografik: pretendimin e tij për të vërtetën.’

Është një temë që dyshja po eksplorojnë me projektin, ‘Fotografia përmes lenteve të AI’ – që përfshin dy ekspozita, një numër të revistës Foam dhe një prezantim – i cili merr parasysh natyrën shumëdimensionale të imazheve të sotme, ndërlidhjen midis botëve të teknologjisë dhe artit.

“Historia e inteligjencës artificiale është e lidhur në thelb me historinë e portreteve fotografike dhe zbërthimi i të dyve rezulton në atë që mund të jetë biseda më polarizuese që ka parë toka fotografike që nga prezantimi i kamerave dixhitale”, shtojnë ata. “Ndërsa disa po flasin për vdekjen e fotografisë, të tjerët po përqafojnë plotësisht mundësitë e reja të AI. Ekipi [jonë] i redaktorëve dhe kuratorëve i ka kaluar muajt e fundit duke u zhytur thellë në këtë vrimë lepuri, duke mësuar për mënyrat se si teknologjia na ka sjellë këtu dhe duke eksploruar se çfarë do të thotë kjo për kulturën tonë vizuale dhe ku mund të çojë. Pyetjet etike rreth AI duhet të trajtohen me konsideratë të kujdesshme, ndërsa eksplorohen mundësitë artistike të këtij mjeti të ri’, transmeton TelegramNews.

Ekspozita grupore e projektit “Missing Mirror” sheh artistët të shpërndajnë mediumin, nga përpjekjet për të hequr karakterin e patrupëzuar të AI-së deri te konsiderimi i humanitetit të saj, duke u ndalur më në fund në zakonin e saj për të anashkaluar plotësisht njeriun.

“Si një muze fotografie, mediumi i fotografisë është pika kryesore për zhvillimin e përmbajtjes dhe programimin e ekspozitës së Foam. Për këtë ekspozitë, kuratoret shikuan sesi, në të kaluarën, kamera ishte mjeti që njerëzit të dokumentonin rrethinën e tyre të afërt, realitetin e tyre. Megjithatë sot, AI prodhon imazhe që nuk mund të dallohen nga një fotografi aktuale. Një nga aspektet e rëndësishme se si AI erdhi në ekzistencë dhe se si ajo vazhdon të marrë formë është ndikimi i njerëzve. Kapitujt e ndryshëm të [ekspozitës] ofrojnë një pasqyrë se si njerëzit kanë krijuar AI dhe anasjelltas: si njerëzit përdorin dhe zbatojnë AI ndërsa zhvillohet në përparime të reja teknologjike.

“Në vend që t’i mbushë vizitorët me një pjesë të madhe informacioni, ekspozita është e ndarë në seksione të ndryshme për të dhënë një kuptim më të mirë të temës dhe qasjen e kuratorëve. Katër kapitujt ofrojnë këndvështrime të ndryshme se si AI mund të perceptohet, përdoret dhe rreziku i AI pasi aftësia e saj për të vepruar në mënyrë autonome vazhdon të zhvillohet më tej.’
Ekspozita “Fotografia përmes lenteve të AI” në Foam do të jetë valide deri më 11 shtator 2024. /TelegramNews

Të ngjashme

Lexo më shumë

“Rreziku i AI”, fotografia dhe e ardhmja në Foam, Amsterdam

Projekti i ri ‘Photography Through the Lens of AI’ shtron pyetjet e mëdha në Foam, Amsterdam.

“Aftësia e makinave për të “shikuar” është përmirësuar jashtëzakonisht gjatë dekadave të fundit, që do të thotë se kompjuterët janë trajnuar, nga njerëzit, për të njohur dhe gjeneruar imazhe që i afrohen tronditës një imazhi fotorealist,” thonë Claartje van Dijk dhe Katy Hundertmark. kurator i lartë i muzeut të fotografisë në Amsterdam, Foam, dhe kryeredaktor i revistës Foam, përkatësisht.

“Në realitet, është bërë gjithnjë e më e vështirë të bëhet dallimi midis një fotografie dhe një imazhi të krijuar me inteligjencë artificiale (AI). Kjo jo vetëm që ndikon në kuptimin tonë të kuptimit të autorësisë, por më e rëndësishmja, ajo kërcënon të shkatërrojë përfundimisht vetë themelin e imazhit fotografik: pretendimin e tij për të vërtetën.’

Është një temë që dyshja po eksplorojnë me projektin, ‘Fotografia përmes lenteve të AI’ – që përfshin dy ekspozita, një numër të revistës Foam dhe një prezantim – i cili merr parasysh natyrën shumëdimensionale të imazheve të sotme, ndërlidhjen midis botëve të teknologjisë dhe artit.

“Historia e inteligjencës artificiale është e lidhur në thelb me historinë e portreteve fotografike dhe zbërthimi i të dyve rezulton në atë që mund të jetë biseda më polarizuese që ka parë toka fotografike që nga prezantimi i kamerave dixhitale”, shtojnë ata. “Ndërsa disa po flasin për vdekjen e fotografisë, të tjerët po përqafojnë plotësisht mundësitë e reja të AI. Ekipi [jonë] i redaktorëve dhe kuratorëve i ka kaluar muajt e fundit duke u zhytur thellë në këtë vrimë lepuri, duke mësuar për mënyrat se si teknologjia na ka sjellë këtu dhe duke eksploruar se çfarë do të thotë kjo për kulturën tonë vizuale dhe ku mund të çojë. Pyetjet etike rreth AI duhet të trajtohen me konsideratë të kujdesshme, ndërsa eksplorohen mundësitë artistike të këtij mjeti të ri’, transmeton TelegramNews.

Ekspozita grupore e projektit “Missing Mirror” sheh artistët të shpërndajnë mediumin, nga përpjekjet për të hequr karakterin e patrupëzuar të AI-së deri te konsiderimi i humanitetit të saj, duke u ndalur më në fund në zakonin e saj për të anashkaluar plotësisht njeriun.

“Si një muze fotografie, mediumi i fotografisë është pika kryesore për zhvillimin e përmbajtjes dhe programimin e ekspozitës së Foam. Për këtë ekspozitë, kuratoret shikuan sesi, në të kaluarën, kamera ishte mjeti që njerëzit të dokumentonin rrethinën e tyre të afërt, realitetin e tyre. Megjithatë sot, AI prodhon imazhe që nuk mund të dallohen nga një fotografi aktuale. Një nga aspektet e rëndësishme se si AI erdhi në ekzistencë dhe se si ajo vazhdon të marrë formë është ndikimi i njerëzve. Kapitujt e ndryshëm të [ekspozitës] ofrojnë një pasqyrë se si njerëzit kanë krijuar AI dhe anasjelltas: si njerëzit përdorin dhe zbatojnë AI ndërsa zhvillohet në përparime të reja teknologjike.

“Në vend që t’i mbushë vizitorët me një pjesë të madhe informacioni, ekspozita është e ndarë në seksione të ndryshme për të dhënë një kuptim më të mirë të temës dhe qasjen e kuratorëve. Katër kapitujt ofrojnë këndvështrime të ndryshme se si AI mund të perceptohet, përdoret dhe rreziku i AI pasi aftësia e saj për të vepruar në mënyrë autonome vazhdon të zhvillohet më tej.’
Ekspozita “Fotografia përmes lenteve të AI” në Foam do të jetë valide deri më 11 shtator 2024. /TelegramNews

TelegramNews mirëmbahet nga kompania “Telegrami Media DSM” sh.p.k. Materialet dhe informacionet e TelegramNews nuk mund të kopjohen, të shtypen,

ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër, pa leje nga redaksia.

TelegramNews mirëmbahet nga kompania “Telegrami Media DSM” sh.p.k. Materialet dhe informacionet e TelegramNews nuk mund të kopjohen, të shtypen, ose të përdoren në çfarëdo forme tjetër, pa leje nga redaksia.

Të drejtat e rezervuara @ TelegramNews

Të drejtat e rezervuara

@ TelegramNews